Agnes temablogg

Torsdag 11/10 reflektionsuppgifter

Kategori: Temaveckorna

1. Mina tankar om praktiken på COOP. Jag tycker det ska bli så himla kul att få praoa på COOP! Jag tänker verkligen göra mitt bästa när jag är där och visa att jag kan, så att jag efter det kan söka sommarjobb. Jag tycker det är jättebra att vi får göra det här och får känna på arbetslivet.
2. Vilken avdelning blev du intresserad på och varför? Jag blev intresserad att jobba på Kolonial-avdelningen, där varor som schampoon och korv i burk bland annat finns. Jag skulle vilja jobba där för att det verkar kul att "arbeta" med sådana varor, det är så blandade varor. Som exemplena där ovanför, haha, korv i burk....
3. Om drygt en vecka ska ert grupparbete redovisas. Har er grupp planerat ert arbete så att ni hinner bli klara? Har ni stött på något problem under dagen? Har ni kanske ändrat er planering sedan i måndags? Övriga tankar.
Jag tycker vi planerat vårat arbete bra och att vi kommar att hinna perfekt i tid. Nej vi har inte precis stött på något problem under dagen,bara det att Johannes är sjuk så vi kan inte börja filma än.
Men vi har kollat upp en massa olika experiment som vi skulle kunna göra, på youtube och google. Det ska bli jättekul att göra dem! Vi har ändrat en sak, det är att vi kommer att göra en hel film av alla experimenten. Vi kommer att vara programledare, och så kommer vi "låna" 3 tjejer och 3 killar från klassen som vi kommer att göra ett experiment med.
Vi kommer att ha på oss sånna här snygga vita rockar så vi kommer att se ut som experter! ;D
tack och hejs, ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här: