Reflektionsuppgift onsdag 17/10
Kategori: Temaveckorna
1. Läs dina kommentarer (båda veckorna!) – komplettera uppgifter om så efterfrågas. Du kan även skriva en kort kommentar till din kommentar :).
Kommentar: Hej Agnes!
Det ska bli jättekul att se er film på fredag. Kan du hjälpa till att redigera så att du också lär dig hur iMovie fungerar? Har ni valt någon bra bakgrundsmusik till er film? Jag funderar på hur du får in engelskan, kommer du att prata något eller har du läst någon engelsk text under tema veckan?
Det ska bli jättekul att se er film på fredag. Kan du hjälpa till att redigera så att du också lär dig hur iMovie fungerar? Har ni valt någon bra bakgrundsmusik till er film? Jag funderar på hur du får in engelskan, kommer du att prata något eller har du läst någon engelsk text under tema veckan?
.
svar; Hej! Ja det kan jag, fast jag vet hur iMovie fungerar, det har bara blivit så att Johannes redigerar det mesta.
Nej vi har inte valt någon musik än, men vi har lite musik vi kommer att lyssna på och välja ut och sedan lägga in musik i filmen.Vi förklarar de olika experimenten först på svenska och sen engelska! :)
3. Läs valfri kompis blogg - skriv tre positiva saker om den (i ditt inlägg).
Jag har läst Hannas blogg (länk) och nu ska jag skriva tre positiva saker om den:
1. Hon skriver tydliga och bra meningar som man förstår.
2. Hon motiverar sina svar bra.
3. Hon skrev smarta, roliga och intressanta tankar om praktisering som vi ska göra på COOP.